mandag 7. februar 2011

herregud jeg hater dere alle

dette tenker jeg i gjennomsnittet 3 ganger om dagen. jeg skjemmes ikke over dette.
men herregud, livet mitt ass. livet mitt. etter å ha levd på 6-8 smertestillende per dag, ca 3 dl med lokalbedøvende gurglevann og minimalt med mat (imot min vilje, KLARTE SÅ VIDT Å DRIKKE VANN FOR HELVETE. VANN LIKSOM, VANN), uten kaffe og sigaretter har jeg blitt mannevond.
brutalt mannevond.

















herregud for et stygt bilde, jeg bryr meg ikke engang

forresten har jeg opplevd skikkelig mye artig etter operasjonen. da jeg kom ut av operasjonssalen og våkna og tenkte jeg skulle sove litt gikk den føkkings maskinen jeg var kobla til å PIPE som en moder judas og tydeligvis pustet jeg ikke riktig og hver gang jeg begynte å slappe av gikk den av og sykepleierene gikk mongo på meg. PUST PUST PUST ROLIG!!! sa de til meg. JEG PRØVER, FOR HELVETE, IKKE MAS svarte jeg. inni hodet mitt.
så jeg ble holdt igjen i 8 timer og ble vitne til både spy og blod. skikkelig bra dag.
ellers har jeg våkna hver natt av intense smerter, tidevis neseblod og av intense smerter. bivirkningene på de smertestillende jeg fikk er forresten mareritt. så dette har vært et mentaltparty uten like


sånn ellers har jeg prøvd å være hyggelig og høflig mot folk jeg ikke liker noe særlig i det siste. funker faens så dårlig. utakknemlige beist ass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar