torsdag 27. januar 2011

fremover i tid kunne jeg like så godt endret bloggnavnet fra Herregud, kjeder meg(lollebloggen) til I JESU KRISTU NAVN ÅFYFAEN JEG KJEDER MEG HERREGUD LA MEG RULLE PÅ BAKKEN OG GRINE I EINSAMHET. for i morgen.
skal jeg
...operere

















appropos ingenting så har jeg i det siste fått høre at jeg er aggressiv og nesten litt dramatisk av meg. skjønner faen ikke hva dere snakker om. jævla tapere.

uansett. jeg skal operere. jeg skal fjerne mandlene og alt var coolt til de rundt meg plutselig ble overbevist om at dette vil være min død. jeg sverger på min førstefødte at mamma allerede har planlagt hva slags blomster vi skal ha i begravelsen min.
i dag var jeg forresten på jobbintervju. så har jeg gjort det også. rakk å bli dehydrert (macen min foreslo at jeg skulle endre dehydrert til hydrosjef. flott.) som en annen moder judas før intervjuet (ok, så har jeg vært dehydrert HYDROSJEF) hele siste uka, men det var ekstra dramatisk akkurat da.
nå har jeg glemt hva poenget var.
var sikkert ikke morsomt, uansett.
bu.


















jeg gikk forresten for briller i dag, du vet... sånn at jeg faktisk ser noe, og
dere kan jo ikke lyve:
jeg ser ut som en bæd æss måther føcker. alt jeg mangler er barten (permanent) og pipa, så er jeg verdens kuleste person i hele verden.
hele.
verden.


herregud, hvorfor blogger jeg i det hele tatt.......
forresten lever jeg under utpressing av """"venner"""" som vil at jeg skal blogge om dem. husker ikke hvem jeg har lovet å blogge om, men det er iallefall terese.

















terese er kjæreste med viktor krum fra harry potter.
ok, hun er egentlig ikke det, men jeg er overbevist om det. han heter victor og ligner skikkelig.
han spiller rumpeldunk hele tiden, og derfor er han sterk nok til å holde terese nede og ta ting fra henne. og løfte henne opp på skap.
mer om terese/VIKTOR KRUM kommer senere.

1 kommentar: