lørdag 4. desember 2010

i jesu kristu navn

hellige høytid

noen gjorde meg oppmerksom på at jeg ikke hadde blogget på lollebloggen på en stund. det var da enda godt noen gjorde meg oppmerksom på det, LA IKKE MERKE TIL DET JEG.



uansett. jeg satt her og lurte på hva dadler smaker. sånn i anledningen ingenting. siden ingen på twitter svarte innen tålmodigheten min ble arg, så googlet jeg det.

fikk ikke noe svar.
jævla google.


uansett del to. her om dagen fant jeg noen nye grunner til å holde meg for meg selv for all evighet. den ene er butikkarbeidere.. hver bidige gang jeg settet en halv fot innenfor the body shop blir jeg angrepet av ""flittige"" arbeidere som vil suge ut sjelen min og rive ut livmora mi.
Photobucket

KAN JEI JELPE DEI? nei. nei, det kan du ikke. og for deg er det heller ingen hjelp. og ikke bare tilnærmer de seg på denne skremmende måten, men de drar det videre med å stirre på deg som mannevonde gjess, klare til å ta tak i ankelen din og dra deg ned til det hinsidige for å fråtse på beina dine.
og hver bidige gang stirrer jeg dumt på dem og marsjerer ut av butikken.
i håp om at de en gang vil lære.
........................
.......................................
.....................................................

her er et lol bilde

Photobucket
hade

4 kommentarer:

  1. herregud i helvete. Kan du ikke blogge om den JÆVLAHOREBUSSEN RUTER ########## ? :)

    SvarSlett