tirsdag 21. desember 2010

et blogginnlegg om ting og med bilder

fyfaen
armene mine
kroppen min
alt visner. som sjela til mordi.
jeg. er. så. sliten.
i dag var den siste dagen av balldagene. balldagene er, kort fortalt, som en jævla lang gymtime. bare med horribel musikk som blir spilt av drithøyt og tenåringer som ikke forstår at når lyd går over et visst desibelnivå, så er det noen av oss som bare vil hoppe ned fra tribunen og bare håpe og drømme om at du faller ned i en stygg død, men så innser du at du bare vil få små skader, om du er heldig varige mén, kanskje koma, også gidder du ikke alikevel også vurderer om du bare skal skrike til lungene dine kollapser, men så innser du at det ikke er sosialt akseptabelt også bare sitter du der og forbanner verden.
vent hva

for å snakke om noe som er langt mer interessant, så har jeg begynt å tegne litt igjen. jeg ønsker meg tegnebrett til jul, men pappa fortalte meg at AHHAHAHA DET FÅR DU SEFF IKKE LOL så jeg må holde meg til photoshop.
her er en illustrasjon av hvordan jeg har vært i hele dag
Photobucket
jævla emo ass. kunne skrevet en skikkelig trist novelle om denne dagen, men så innså jeg at slik kanalisering av følelser over nettet er forbeholdt tolvåringer. dessuten er jeg ingen taper. liksom

her er en liten godsak til dere forresten
Photobucket
dette har jeg bodd i i hele desember
jakke (kan også brukes som telt eller leilighet): timberland (mannejakke strl iallefall L), kr 100002020000000
bukse/tights/strømper: ???????????????, 1000330004 kr
støvler, hunter og sånn, 800000000000000 kr
skjerf: YOUR MOMS CHESTHAIR, 100000 kr

er jeg en ordentlig blogger nå?
ikke?
vel, helvete med dere.



dette har jeg forresten også gjort i det siste:

Photobucket
dette er vennene mine. se så opplagt jeg er. disse siste dagene har vært herlige altså, lover.

:((((((((((((((


også dette
Photobucket
fyfaen er så jævla trøtt hvorfor orker jeg dette rehdjjfahkgkjgskjdhdkfj god jul

1 kommentar:

  1. Jeg ønsket meg også tegnebrett.
    Mamma bad meg komme på noe annet å ønske meg.
    Jeg tok det som et "ikke faen".

    SvarSlett