torsdag 18. november 2010

mens vi venter på lily

fyfaen.
HARRY POTTER I NATT!!
HARRY POTTER!
HARRY!
POTTER!

INATT!
fyfaen.
jeg bare sier det.
i andre nyheter sier jeg også dette:

1. i dag sa kaia at jeg var fin. jeg takket henne ved å rape.
høyt.
i klasserommet.
2. i dag var det 50% på hele bikboks sortiment. jeg skal ikke legge ut outfitbilde av det jeg kjøpte, men jeg skal fortsette å le av dama bak kassa som tyllet i seg kaffe og oppførte seg som en jævla chipmunk. jeg lo. (køen strakk seg forresten opp trappa, OPP TRAPPA, at jeg gadd fyfaen)
3. klør på øyenbrynet.
4. lily så akkurat en limousin for første gang i sitt liv. så mange trøgstad/bønder-vitser, så liten tid.
5. har ENDA ikke fått det JÆVLA gavekortet fra dagbladet!!!!!!!! i august (AUGUST) sendte jeg inn en artig liten kommentar til sterke meninger-spalten i fredagsmagasinet, og den kom på trykk fordi jeg er så jævla morsom osv. men har jeg fått gavekortet jeg ble lovet?
NEI. NEI DET HAR JEG IKKE. fyfaen. løgnere alle sammen.
6. hvorfor gidder jeg dette.
7. vil sove.


egentlig fyller jeg bare tiden fordi jeg venter på lily. 40 minutter til hun er her og skal ta banen selv opp hit. 100 spenn sier hun går på feil eller noe. NEIDA ELSKER DEG DU ER DEN BESTE DEN VAKRESTE DEN NYDELIGSTE HERREGUD.

lurer igrunn på hvorfor i all verden jeg har venner. er både slem og avvisende. dessuten jævla kjedelig. alt jeg gjør er å spise, trene og sove. og lese.
fyfaen, hvorfor blir jeg ikke mobba. det er et under.

hva mer kan jeg skrive her a. kanskje jeg bare skal fylle inn med en shitload av bilder
gjør det jeg










































greit, gadd bare å laste opp to. på det første ser dere hvor sporty jeg er, tryner i gjørma og har det gøy. HEPP HEPP. på det andre ser dere hvor sexy jeg er når jeg holder tilbake luggen og lager llamaface og flasher verdens beste sovet-skjorte. elsker den, herregud fyfaen.


undres over hvorfor jeg er singel, ass.

1 kommentar:

  1. nå er det på tide med nytt innlegg altså. EHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
    "hvorfor er det vann her? Er det for å vaske bussen?????"

    SvarSlett