torsdag 4. november 2010

hei

fyfaen, denne bloggen er en jævla pest ass. denne og den andre. fyfaen. til og med SHIDEH har begynt å mase nå. helvete Shideh, kan ikke holde på sånn altså.
fyfaen.
del to av bilder fra helvete kommer her. denne runden: tykkemonster/pusebaby:




















her passer hun på at jeg ikke får mer enn 3 i matte.........




















her ligger hun i senga mi og er stygg.
jeg mener....


















denne daue måka er penere.



















her sover hun under låra mine



















Her passer hun på at ingen i familien kultiverer seg.
























Her mjauer hun mot veggen for å fortelle meg at hun vil inn...................



















Her fortsetter hun å være stygg.



elsker katten min <33333333333333333333333333333

3 kommentarer:

  1. jeg elsker den jeg og

    SvarSlett
  2. åååh, endelig kom de bildene <3

    SvarSlett
  3. hahahah ååh. så søte puse

    hils og si at jeg får ikke mer enn 3 i matte jeg heller!

    SvarSlett