onsdag 3. november 2010

fyfaen masunger

HEI KAN DU BLOGGE MER SYNNE KLEMS JENTE 95
HEI SYNNE BLOGG MER PÅ DEN LOLLE BLOGGEN DIN DA
SYNNE SYNNE DU MÅ BLOGGE
BLOGG SYNNE BLOGG
dette er det eneste folk spør meg om når folk først snakker til meg. ER DET RART JEG ER EN IRRITABEL SKEITUNGE. men neida, har funnet overføringskabelen til drittmobilen, så nå skal dere få masse bilder. så behold: Synne - En historie i bilder.
fyfaen angrer allerede.


en ting til, fyfaen hva tror dere skjedde i skrivende stund













HELVETE EDEL
tilbake til bildene
neifyfaen deler denne bildegreia i flere deler. denne delen er bare bilder av kristin, versågodbarehyggeligfyfaen






.











Fin ja.



















HERREGUD HOPP OPP PÅ DE MALPALSSERTE BORDENE SOM STÅR I GANGEN KRISTIN, GJØR DET GJØR DET NÅ


















Og nå over til noe helt annet
























fyfaen skal tattovere den katta, jeg lover
























Hjerte




















en ode til kristin.



vil dere forresten høre hvordan dagen min var? (serr, hvorfor spør jeg i det hele tatt, SEFF VIL DERE DET) fordi den var ræv. her er noen punkter over hvorfor dagen min var ræv:
- Sølte lett vaniljekesam i bagen min
- Fikk karakter under 5 i engelsk og hadde et lite hjerteinfarkt
- Måtte kontrollere meg for å ikke hyle læreren i skrukkefjeset.
- Måtte kontrollere meg for å ikke slenge meg selv i veggen.
- Så ut som ræv
- Hadde dårlig kles- kropps- og hårdag. (du vet, den følelsen du får når du ser deg i speilet og bare AH! NIGHT TROLL! og vurderer å rane nærmeste mix-kiosk for å få råd til plastisk renovering av hele deg og egentlig bare vil låse deg inn i et kott under en trapp og bo der for alltid? ikke?)

i andre nyheter har jeg fått flere hudsvulster på magen og mystiske føflekker. håper jeg har kreft og dør.


neida. det ville jo vært...
leit?
fyfaen.

2 kommentarer:

  1. hahahahhahahahahhahahaha, ser du var veldig glad ja. Hvis man søker på "fy faen jeg kjeder meg" på google, kommer dette opp. hahaahaha, happy days!

    SvarSlett