tirsdag 9. november 2010

en traumatisk historie

fyfaen
som dere kanskje vet (nei) er jeg medlem av NU (ja) og som dere kanskje også vet (nei) så liker jeg ikke å betale for ting. jeg meldte meg inn for en stund siden, litt i medynk og litt for å passe inn og få venner

...vent
uansett. det har visst kommet slike regninger hvor jeg må betale disse hasjrøykende nekene (nei?) for... ok, aner ikke hva jeg betaler for. men jeg bor hos pappa og regningene kommer til mamma og jeg trodde jeg var trygg frem til....................
de ringte.

- hallo.
- HEI ER DET SYNNE
- ..............ja.
- JEG ER FRA NU OG JEG LURTE PÅ OM DU HAR FÅTT NOEN GIRO FRA OSS?
(faen. faen. helvete. nei. ikke, nei. HVORDAN FANT DERE MEG. HELVETE)
- ....................
- ..................................?
- nei. nei, det har jeg ikke.
- ......................................................
- jeg har flyttet. mye av posten min blir fortsatt adressert til moren min. kan hende det er det som har skjedd.
- ÅJA HAHA MEN SKAL VI SENDER VI EN TIL DEN NYE ADRESSEN DIN DA.
- ja gjør det du.
- OK HADE.

fyfaen. burde bare kasta meg foran en bil med en gang ass. men det gjorde jeg ikke. og nå har de ringt igjen, men jeg rakk ikke ta den. fyfaen. hva vil dere liksom.

brb flytte og få nytt nummer og bytte navn og flytte til canada og aldri komme tilbake.


















jeg bare sier det ass.

2 kommentarer:

  1. du trenger ikke hasjrøykende venner
    du har da nusse



    jeg mener meg

    SvarSlett
  2. jeg døøør av bildet der ass. du har jo MUNKE SVEIS! XD eha. men ellers nydelig vakker.

    SvarSlett