mandag 11. oktober 2010

Previously on lost

Herregud, hele leiligheten lukter hvitløk. Og sitron.
.....................................klager ikke.

Forresten vet dere hva hør nå hør nå, i dag rakk jeg opp hånda i timen. Ble tatt. Og svarte rett. TO GANGER JESUS INGEN ER SMARTERE ENN MEG LOVER. Ga meg håp i livet. Vent litt, må skrive dette opp på listen over "ting jeg vet". Der.
Vil forresten takke Runa og Anniken som har gitt uttrykk for at bloggen min ikke suger så hardt alikevel(?????). Takk dere er sanne venner <3

ÅH forresten dere dere se hvem jeg møtte i dag

























Lily og........................ husker ikke hva du heter. Innskild. :((((( men du hadde bra hår da.
Fikk forresten høre en historie om en fyr som møtte denne voe og visstnok ble veldig glad og jeg forstod ikke hvorfor han ikke ble traumatisert. Jeg ble traumatisert bare av historien liksom. Hadde ikke klart å tisse rett på ei uke.
Fortsatt forvirret.

Også så vi en fyr som så skikkelig funky ut som syklet forbi, sånn sett bortifra at han var stygg.
Mitt liv, en tornado av spennende hendelser. Skal skrive bok om dette, lover.


I morgen skal jeg forresten på utplassering på jobben til pappa. Her snakker vi brødhistorier fra oslo til moss og tilbake igjen!!! Skal også farge håret mitt i morgen. Jesus, tisser på meg.













Bildet er hentet fra tumblrrrr og relevant til forrige innlegg.
Lover.

1 kommentar: