søndag 10. oktober 2010

pappas interessante historier

Pappa fortalte akkurat en interessant historie om et brød han kjøpte på en bensinstasjon. Det kosta nemlig 35 kroner, og tror du ikke han fikk beskjed om å steke det selv? på 200 grader? HAR DU HØRT SLIKT. Også skjedde det noe annet dramatisk, men jeg falt ut og begynte å tenke på otere.
Pappa har en tendens til å snakke om brød. Men han er en flott pappa, ingen tvil altså.


Nå ba han meg steke brødet. Det synes jeg han kan gjøre sjæl. Alvorlig talt........ Liker jo nesten ikke brød engang.
nesten.



















Jævla brød. Til helvete med DEG.
Nå informerte pappa meg akkurat om at det var en ku på teve. Gikk glipp av det. Jævla synd, for jeg liker kuer. Kuer er iallefall tusen ganger bedre enn brød, og man må ikke steke dem på 200 grader, 200 GRADER!! (vel jo, om man skal ha hamburger må man jo vel kanskje det, men det er uvesentlig.)



















Fyfaen, så akkurat igjennom gamle bilder anno 2008 og fant dette. Tror jeg driter på meg. Det er forresten katten(???) min Nusse. Tror hun har en liten hjerneskade. Finnes liksom ikke ett fint bilde av henne. Herregud. Søs sin finger btw.

2 kommentarer:

  1. Haha du er genial kjære kaizer-venn! Sitter her i årets kjedeligste time i Bournemouth, i England i UK og ler inni meg. Tror de andre synes jeg ser litt gal ut.. ikke at det er noe nytt.. samma det, du er genial. ferdig. punktum.

    Anniken x

    SvarSlett
  2. Takk Anniken, du gir meg håp!

    SvarSlett