onsdag 20. oktober 2010

mmjævv

fyfaen må bare vise dere noe. dere husker jeg var på utplassering, sant? vel, raida skapene etter te (noe jeg faktisk fant. bare at den var typ 30 år gammel), og fant da også dette


















fyfaen tror jeg driter på meg. vet ikke om det er det styggeste eller søteste jeg har sett noengang ever. alle vennene mine (edel, runa, lily og anniken!!!!!!!!) kan forvente seg slike til jul. gratulerer, GLED DERE :@

her er forresten dagens høydepunkt:
- hadde med kavringer med blåbærsyltetøy på skolen. fikk blå tenner. fikk ikke vekk blåfargen.
- hadde hoven leppe hele dagen.
- gikk med treggins(JESUS KRISTUS STYGGESTE ORDET I VERDEN NEST ETTER TUNIKA, MYRD MEG) som hele tiden gled ned til midt på rumpa.
- kranglet med en bankautomat. hevet stemmen til den, men det hjalp ikke. det å slå hjalp heller ikke.

og til slutt skulle jeg ta banen hjem, og mens jeg ventet så jeg en søt kar på bane 2 som så veldig på meg. og jeg tenkte "JESUS. LIKER HAN MEG? SELV OM JEG GÅR MED TREGGINS? OG HAR BLÅ TENNER? OG HOVEN LEPPE? SKAL VI SEXE? HER? NÅ?" så etter nøye planlegging smilte jeg til han i håp om å virke søt og sjarmerede og alt jeg generelt ikke er.



..................................han smilte ikke tilbake.

fyfaen.





her er et bilde av tykkemonster, katten(???????????) min:

3 kommentarer:

  1. gleder meg <33333 vent må jeg kjøpe julegaver HERREGUD DET ER TO MÅNEDER TIL JUL


    ser ut som om nusse har fjorten labber på det bildet

    SvarSlett
  2. gleder meg også til julegave!!! :-D du skal få bilde av edel-elg.
    elsker denne bloggen mer enn livet mitt, og kan jeg pleaseee møte den tjukke, nydelige katten din? du kan få møte min katt med skjev hale da

    SvarSlett