onsdag 13. oktober 2010

jævla sulten

sårri, klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. lurer på når pappa kommer hjem og lager mat. Hmmmmmmmmmmmmmmmhmhmh.

ÅH FORRESTEN DERE samle dere rundt meg nå, skal fortelle solskinnshistorie, ja sitt ned, sitt ned, SITT FOR HELVETE NED JØRGEN, sånn ja, flott.
Som nevnt dro jeg til frisøren i går. Og fy judas så utrolig fantastisk det ble. Serr. Blanzera på Grünerløkka, fotbad, te man velger ut fra tekart, hodebunnsmassasje, massasjestol, napping av bryn, ferske eplebiter, behagelig musikk, farge+striping av langt hår og superservice for rundt 1400 kr. Eg. Døyr.
forresten, snakker om massasjestol, noe av det beste jeg har opplevd, kjentes ut som om du blir spoona av en koselig, malende tiger i en hengekøye.
Herregud er noe jeg vil gjøre for real. Noen som har en vennlig tiger og en hengekøye å låne bort?!?!

Neivel. Horer.

Håret ble forresten drittbra























..........bare synd at hver gang jeg prøver å ta bildet av det så ser det helt annerledes ut. OK LIKSOM. OK. Men det er lysegyldentbrunt med striper. Nå er jeg sexy.
lover.


I morgen skal jeg forresten på revyfest................................... kødder ikke. Kanskje jeg får nye venner der. Er rett ved siden av sub scene, kanskje det er noen emoer som vil adde meg på nettby?!?!? Satser på den ass, lett.

Så skjer a.

9 kommentarer:

  1. er ikke du allergisk mot epler

    lol, var en jente på sub scene som spurte om vi hadde møttes på nettby

    ... serr

    SvarSlett
  2. revyfesten <'3 glemte kjøpe billetter asss

    menja, håret ble dritfint : D

    SvarSlett
  3. Hadde du ikke vært jente hadde jeg lurt på om du var Gay. 1400 kr?! Apene i rengskogen i Indonesia gråter.

    SvarSlett
  4. Hvor er det revyfest? Lover å elske og å ære deg til evig tid

    SvarSlett
  5. Anonym: Men det gjør ikke jeg!!! dessuten drar jeg til frisøren bare 1 gang i året, da tillater jeg meg å bruke en grei sum.
    Anonym: nei.

    SvarSlett
  6. Synne: Du er tilgitt, dessuten spiser apene bananer og ikke hårprodukter. Ser du akkurat er hjemme ifra revyfest, må være digg det. Ble det noen rotings?

    SvarSlett
  7. Den som tier samtykker. KOR DIGG D VA

    SvarSlett
  8. ..................jeg lurker litt på hvem du er anonym.
    Du er så mørk og mystisk :(

    SvarSlett