torsdag 21. oktober 2010

jeg bare sier det liksom

fyfaen, går jævlig bra for tiden ass. fortalte jeg dere hva som skjedde her om dagen forresten? stakk innom storm.no, fordi jeg er en gangster og det er sånn jeg gjør. også bare
Photobucket


Du kan jo tenke deg nå at det var en del blandet av følelser i hodet mitt. Bl.a HERREJESUS SNØ HURRA HERREGUD DØR VIL DANSE JA JESUS og HERREGUD JEG ER IKKE KLAR KOMMER TIL Å FRYSE IHJEL BRB GÅ I HI.

men det ble ikke snø. og jeg bare......................................åh.



Til dagens interessante historie:
Jeg hadde akkurat hoppet 500 hopp med hoppetau, fordi jeg er en gangster og det er sånn jeg gjør, og plutselig får jeg en telefon fra Kristin. Og jeg bare
- hei
og hun bare
- hei
og jeg bare HERREGUD HVORFOR HØRES HUN SÅ ALVORLIG UT HAR KATTA DØDD HAR HUN BLITT DRATT INN I DRAGSUGET UNDER SENGEN SIN OG NÅ KOMMER HUN SEG IKKE UT OG MÅ AMPUTERE BEINA FOR Å OVERLEVE?
tenkte jeg altså. så jeg bare....
- skjer
og hun bare
- du...............hvor er det jeg finner chockolate chip muffinsene på garfields scary scavangerhunt?????

for dere som ikke vet det er dette et internettspill for barn fra 10-13 års alderen(det er jævlig artig da, elsker det). Og for dere som ikke vet det holdt jeg på å få et hjerteinfarkt.
de følgende 20 minuttene brukte jeg på å guide kristin og spille litt selv. time well spent.



ja.



















her er et bilde av meg hvor jeg simulerer monsteret som bor bak gardinene.

2 kommentarer:

  1. DET VAR SPILLET SITT SKYLD!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Haha, jeg knekker sammen av latter av bloggen din! Eeeeeeeelsker å lese den!

    SvarSlett