tirsdag 26. oktober 2010

I dag har jeg vært på utplassering. Det har betydd at jeg må møte folk og... forholde meg til dem. og de snakket til meg. og herregud sliten, liker ikke folk en gang. la meg være. jeg er et kattemenneske sier jeg jo.
På fredag skal jeg forresten opp klokka halv 5 og være i byen klokka 6 for å få tak i hp-billetter. Så jævla kul jeg er.













herregud sex nå


lå forresten et brev til meg i dag i postkassa og det første jeg tenkte var HVA FAEN VIL DERE MEG og ................venner? åpna det som en villmann, og viste seg at det var mamma som hadde videresendt et brev fra skolen.......................... dette bruker mamma penger på. brevet var egentlig bare "vi har registrert at du går på media og kommunikasjon VG2" (NEISERR GRATULERER MED DAGEN FANT DERE UT DET SELV) og kjefting fordi jeg hadde 16 dagers fravær i vg1 og at bedrifter da kanskje ikke tar meg inn til opplæring etter VG2. LOOOOOOOL jeg skal ikke engang ut i bedrift, jeg er da ingen taper, jeg skal ha en fremtid jeg, skal få studiekompetanse, jeg. Jævla brød.

skulle forresten tro at de snart hadde skjønt at jeg har flytta. er sånn et halvt år siden leom. Tapere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar