tirsdag 19. oktober 2010

herregud, trøtt

siden Edsern (Edel, en av vennene mine!!!!!! lover) vil at jeg skal blogge oftere, gjør jeg visst det. Kødda, engangstilfelle. I dag var jeg på utplasering hos paps. var så jævla trøtt etter en stund først sovna på bordet og så på badet. (varmekabler og stillhet sier bare jeg. Våka dog med flisavtrykk i trynet. Sexfaktor 1000)



















Trøtt, bleik og-JESUS SER JO UT SOM JEG ER TOLV ÅR GAMMEL
jaja. unnskyldning til å ønske meg hello kitty dagbok til jul????


















Pappa kom visst fram til at én W og én C er for lite. EXTRAVAGANZA.
Spiste forresten kavringer til lunsj. Time of my life.

Faen, kjedelig blogginnlegg ass. Nå går jeg og lager meg grøt. Kanskje jeg dør.

1 kommentar:

  1. OH MY GAAAA, du nevnte meg uten at jeg skrev om det!!! :-D jeg er en av vennene dine ja, helt sant!!!!!!!!!!!

    btw, loler av bloggen din. hello kitty til JUUUL WHÆWGWGWGWGWGEGEGEGEG

    SvarSlett