lørdag 16. oktober 2010

herregud, lureeple



















Fant dette på bloggen til Kaia (jeg har venner alikevel?????) og tenkte "herregud", hvilket jeg sikkert også tenkte da bildet ble tatt. Sjekk trynet. Se på det. SE. PÅ. DET. Og husk det. For det er sånn jeg ser ut hver gang jeg skriver om forferdelige ting som skjer med meg. Doner penger/frukt nå.
Appropos frukt leom, så er det faktisk et eple jeg holder i hånda. Sjokkert. Er forresten allergisk mot epler. Sjokkert del 2.

Det jeg egentlig skulle fortelle var hva jeg hadde gjort i dag. Jeg...
- Stod opp klokka 7 (!!!!!!!!!!!!!)
- Var hos optikeren ("vel, synet ditt på venstre øye har endret seg DRASTISK så du får nye glass og må betale 1400 kr, okei greit hade")
- Dro på Lambertsetersenteret
- Angret med én gang
- Druknet nesten i ei dames pupper, fordi det var så sykt trangt og kaos
- Ble husja ut sammen alle de 23000 andre folka fordi brannalarmen gikk
- Kjøpte en frukt. Husker ikke hva den heter
- Lollet med folk på facern
- Laget pizza

Fyfaen. Dritkult. Festløven meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar