søndag 10. oktober 2010

Herregud, jeg kjeder meg.

Og herregud, hva er det jeg gjør. Enda en blogg. jesus. neineinei.
La meg informere. Jeg heter synne, og jeg kjeder meg. Når jeg kjeder meg går det som regel utover twitter. Twitterfølgerene mine er lei av dette (IKKE LYV JEG VET DERE ER DET). Derfor tenkte jeg at jeg sku lage en blogg der jeg kan få utløp når jeg kjeder meg eller vil meddele noe som ikke helt passer i den andre bloggen min, som er en pretensiøs bildeblogg.
Herregud, eneste grunnen til at denne bloggen eksisterer er at herregudkjedermeg.blogspot.com var ledig.
Pokker.


I dag har jeg bare sett på teve. jeg har også dratt den konklusjonen at teve suger. det eneste jeg har klart å se på er Cribs på emmtivi.

Photobucket

Men så ble det brått også jævlig slitsomt, så jeg shark-attacka teveen og slo på en rændåm kanal og gjett hva som skjedde

Photobucket
4 stjerners reise... Første som skjer er jo at jenta fra briskeby eller the cardigans eller noe kommer på skjermen og blender meg med de überhvite tennene sine og jeg blir både sint og satt ut og frustrert og jeg la akkurat merke til hvor stor OG skeiv nesa mi er, herremoses brb dø.

legg merke til at jeg ikke har på sminke og har babyhår i nakken.
La meg på forhånd informere dere om at denne bloggen kommer til å suge. Adjø.





POKKER I HELVETE BLOGLOVIN GITT

2 kommentarer:

  1. OMG SYNNØ GENIALT KOFFER HAR ITJ Æ JOINA INN PÅ HERRE HÆÆÆÆ???? Æ kjede mæ dog itj akkurat nu. KLISSBLAUT på tottisan da. Det snør næmlig i Tromsø (SNØ:D:D::DD::D:D MEN!), egentlig meir slaps nu. Satt på café typ halvannen time, og iløpet av den tia snødd det, så rægn, så HAGGELLLL, så regn, så haggel, litt snø, så typ AMAZONASREGNSKOGENHØLJREGN. Så va det klar himmel. Så bynt det å snø og haggel igjen. Vældig my slaps med andre ord. Men nu har æ kjederøyking, to kjække manna (den ene søv, den andre game wow ehehehehe) oooooog pc. OG BURN!

    Gratts med ny GENIAL EPIC SUPERMEGAFOXYAWESOMEHOT bløgg. :D

    SvarSlett