søndag 17. oktober 2010

herregud. jeg bare sier det liksom.

Er så jævla trøtt. Fyfaen. Nevnte jeg at optikeren sa jeg må sove mer/bedre fordi fokuseringen min blir verre når jeg sover ræv? Og jeg bare, men helvedde man, sove er jo serr ALT jeg gjør. Eller, jeg er så heldig at jeg har insomni, så jeg må poppe 5 monsterpiller for å i det hele tatt sovne. Så våkner jeg og er våken i.. tja. 3 timer. sovner. våkner. sovner. våkner. ber til judas om å VENNLIGST få litt søvn liksom. sovner. våkner.
konklusjon: Øke medzdose. fett. Har derimot ingen problemer med å sovne på skolen. I førsteklasse fikk jeg lov til å sove i alle mattetimene, fordi det ikke var forstyrrende. Nå får jeg ikke lov til det lenger. Og jeg bare HÆ???? hva er det for noe tull. Så jeg bare


















Vil sove. Vil sove nå. Klarer ikke holde øynene åpne...



















Nei, ikke gråt!! Bare 2 timer igjen! Bare hold øynene åpne!!



















Hold.. dem... åpne........................................


















nei, fuck dette. natta.

og det er historien om hvordan jeg fikk 3 i matte.
..............vent hæ.

2 kommentarer:

  1. blogg mye, blogg hverdag. i kinda love this blog, you know. kosemoseoverdose fra edel

    SvarSlett
  2. Har samme problem selv, derfor jeg sitter her nå klokken seks selvom jeg ikke skal opp før åtte. Hadde det ikke vært for at jeg vet meningen med livet, ville jeg sagt at livet suger.

    SvarSlett