lørdag 23. oktober 2010

herregud, Den Beste Pai

serr, det har skjedd. jeg har bakt den beste paien noen sinne. Til nå. Men dere får aldri vite oppskriften. Eller smake den. Jesus, men serr den er den beste. Alle på bursdagen jeg var på var enige. Tror kanskje det betyr at vi er venner nå. Flere venner < 3 Lurer på om de vil skrive i topp skoledagboka mi. Håper det. Her er et bilde hvor jeg og Edel synger / danser til Living on a prayer.
























overkjørt i photoshop seff.


har jeg forresten nevnt hvor jævla ensomt det er her hos pappa??? han har visst det de kaller for "et liv" så han er ute hele tiden og gjør jobb og gjør fritid mens jeg sitter i stua og blogger og konstant sjekker oslokino for når harry potter billettene blir lagt ut for salg. HELVETE ER DET FOR NOE KØDD. så jeg vil ha et dyr. pappa sa nei til katt, hund, lama, ku, marsvin, hamster og kanin. vurderer å kjøpe meg en fisk på senteret på mandag, som jeg kan ha på rommet mitt. Ansvar og kjærlighet, jeg bare sier det liksom.

hade.

2 kommentarer:

  1. 29. oktober mellom ni og ett!;)

    SvarSlett
  2. elsker bilde!!!!!!!!
    og jeg vil smake paien din :( kommer til deg på søndag, invitert eller ikke! moahah. evil edsern

    SvarSlett